torsdag

Bild från november, då plutten bara var 1 & ½ månad.
 
Godmorgon! Började dagen med att känna något klibbigt som stelnat i mitt nytvättade hår, då har jag sovit med nattens vällingflaska mot huvudet så det har runnit ned i mitt hår, så dagens första to do blir att tvätta håret igen haha. 
Levi har somnat om ute i vagnen, solen skiner och pengarna har rullat in på kontot, bra start på dagen med andra ord.
Senare idag så ska vi luncha hos Frida, och ikväll står handledarkurs på schemat, äntligen ska jag ta tag i körtkortet. 
Fyller inte år förrens i december men det är lika bra att börja köra nu, då teorin känns som en bagatell i jämförelse med själva körandet, kan inte alls se mig själv bakom ratten i dagens läge.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Börja på en stor parkeringsplats, starta bilen och börja med att lyssna till motorljuden och lär dig hitta dragläget :) Tips: Släpp inte kopplingen när du håller nere gaspedalen, då galopperar bilen :P
(Något jag lärt från säker källa :P )

2013-04-25 @ 17:58:17
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: jannice

Om hon inte släpper kopplingen då hon gasar, hur ska hon då kunna köra? ;)

2013-04-25 @ 19:51:08
Postat av: Marica Zetterquist

Att håll gasen i botten och släppa upp kopplingen istället för att mera försiktigt möta av menade jag ju såklart :P

2013-04-25 @ 22:00:57
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Mamma

Grattis ! Klokt av dej att börja redan nu så du får lång tid på dej att träna. Då funkar det bättre när väl körlektionerna på bilskolan startar.Kolla på nätet vilken teoribok som är aktuell, kanske kan du låna av någon "nybakad" förare. Lycka till ! =D

2013-04-26 @ 08:32:28
Postat av: Josephine

ååååhå såååå söt

2013-05-04 @ 10:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0