The glamourus life of beeing a mum

Lägger mest upp bilder på en skrattande Levi och berättar mest om hur allt är fint och frid och fröjd, så jag tänkte bryta idyllen med lite oglamorös verklighet som också hör till med att vara förälder. Levi är en jätteglad kille och för det mesta så rullar allt på, men ibland så har han också jobbiga nätter, blir övertrött och skitarg och tvär över annat. Ibland(ofta) blir man kräkts på, och ibland kommer världens poopparty när man minst anar det. (På bilden nedan i en provhytt på hm). Men de här sakerna som också hör till känns så obetydligt i jämförelse med allt som för det mesta är bra och därför skriver jag mest om det också. Älskar att spendera mina dagar med min favoritkille, och allt som hör därtill!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart inlägg haha... ;)

2013-04-08 @ 09:40:46
URL: http://sandravikstrom.blogg.se
Postat av: Marica Zetterquist

Fötter på jorden och hjärtat i himmlen :)

Ska bli underbart att få er på besök :)

2013-04-08 @ 10:13:34
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Mamma

Rart med barn =D Har försökt ringa dej angående den 26 maj som är min jobbarhelg. Vill veta om detta är fastställt datum för barnvälsignelsen ? I så fall kollar jag om byte i dag.

2013-04-08 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0