allt eller inget

När det kommer till träning är jag verkligen allt eller inget. Nu har det varit ingenting ett bra tag och annat har fått gå före, tidsbrist och sjukdomar har kommit emellan men nu är jag tillbaks igen, förhoppningsvis på riktigt denna gång.
Är så sjukt motiverad, och hoppas att detta håller i sig, för att hålla motivationen uppe har jag satt upp två mål, funkar för mig att ha något i bakhuvet att jobba för. Jag vill lära mig löpa, och gärna långdistans löpning. Så målen jag satt upp är:
• Att springa vårruset(5km) på under 30 minuter.
• Att i slutet av sommaren springa milen på under en timme.
• Träna för att bli stark och bygga muskler, inte för att bli storlek xxs.
 
Har tränat varje dag sedan jag blev frisk och idag är inget undantag, nu står bodypump på schemat, trevlig kväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Hejja Hejja!
Så länge det är något som du gör för att du känner att det är kul och för att du känner att det är bra :) Ska försöka komma igång med mera av armövningarna vi gjorde då du va här också :P

2013-04-25 @ 06:26:09
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ska åxå springa vårruset:) har dock inte börjat att träna än... Måste ta mig i kragen:) du är duktig du:) kram

2013-04-25 @ 12:02:45
Postat av: Mamma

Så olika mål man kan ha i livet. Har just nått mitt mål med längre dagliga promenader och känner mej helnöjd ! Nu blir det intervallöpning inför min och kollegornas medverkan i tjejmilen till hösten !

2013-04-26 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0