19 oktober

Idag är en dag som varit speciell för mig och Arvid sen 7 juni. En dag som vi längtat efter och varit så förväntansfulla inför. Jag har räknat ned dagarna till denna dag och varje gång jag hört datumet nämnas har det gått ett pirr igenom kroppen. Idag var våran prins beräknad att komma. Kan utan tvekan säga att denna dag överträffat alla förväntningar, har fått rå om våran kille hela dagen och så har det varit i femton dar nu. Jag kunde inte vara gladare över att redan ha honom här, är så tacksam att han kom då han kom och att allt gått bra!


Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Han verkar trivas bra där i mammas trygga famn :)

2012-10-20 @ 13:37:05
URL: http://zetterquizt.tumbler.com
Postat av: Cecilia

Så fin han är!

Svar: Att han är! den finaste
rebecca lindsköld

2012-10-22 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0