samboliv

Nu är jag inne på andra veckan som sambo men det känns som mycket längre.
Innan har vi sovit ihop varje natt i tre månader så känns inte som någon drastisk förändring.
Mer disk, mer tvätt mer städning och annat skoj som hör till.

Igår kväll så startade mongot vattenkrig mitt i natten. Inte en tråkig stund här inte.
Annars så jobbar vi just nu båda två hela dagarna. Känner mig så vuxen och finns inget speciellt skoj att skriva om.
"Hej idag har jag jobbat, nu ska jag diska, sedan dammsuga, här är en bild på diskhögen. Vi åt köttbullar."

You get? Återkommer när jag får något trevligare att skriva om. Take care!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Rebecka. Var jättelänge sen man såg dig nu. Allt väl med allt? Roligt att ni installerat er i eran nya lya! Vars jobbar du nu? kram

2012-06-20 @ 07:39:26
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0