måndag

Första dagen på sista jobbveckan avklarad. Är måttligt less och längtar till ledigt.
Ska besöka min kära syster under kvällen som jag inte har träffat på 1½ vecka!!
Vi har inte varit ifrån varandra så här länge sen jag flyttade hit så det ska bli ett kärt återseende.

Förövrigt så är vädret brutalt pissigt här. Det var det första jag lärde mig om Boden, i trean ur pojken och tigern boken:
"Det finns en plats på jorden där solen aldrig ler, den platsen heter Boden dit vill jag aldrig mer."
Och det stämmer verkligen då vi haft 5 dagar med sol sen jag fick sommarlov för 18 dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Längtar till vårt återseende också.. Det var ännu längre sen =/

2012-06-25 @ 19:53:43
URL: http://zetterquizt.tumbler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0