-

Anledningen till att jag inte har bloggat som vanligt på flera månader är för att det är något mycket viktigare som pågår i mitt liv just nu, som har pågått i flera månader nu faktiskt.
Det har skakat om min värld och förändrat allt sen jag förförsta gången såg det lilla plusset i mars.
Så till er som inte redan visste kommer detta som en chock, men jag och människorna i min omgivning har vetat om detta ett tag nu. Och eftersom att en bild säger mer en tusen ord så ska jag låta den tala för sig själv.
Den där lilla krabaten, som ni ser på bilden ovan, är våran älskade lilla pojke som vi får träffa i oktober!
Har bloggat om det litegrann på ett annat ställe, men inte alls mycket. Men ni som är intresserade kan ju kika in här iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0